Pálfalvi Márta a Provident Pénzügyi Zrt. új vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója

2022. március 10. – Pálfalvi Márta vezeti a Provident Pénzügyi Zrt. kommunikációs csapatát 2022 januárjától. A szakember a Budapest Banktól érkezett a vállalathoz, így széleskörű tapasztalattal rendelkezik a pénzügyi kommunikáció terén. Pálfalvi feladata vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatóként a Provident kommunikációs stratégiájának megalkotása, a vállalati és kormányzati kapcsolatok kezelése, reputációmenedzsment és brandépítés.

Az új igazgató feladata a vállalat külső és belső kommunikációs folyamatainak összehangolása, a kommunikációs stratégia kidolgozása, a kormányzati kapcsolatok menedzselése, valamint a vállalati márka pozicionálása. Több évtizedes kommunikációs és vállalati kapcsolatok terén szerzett tapasztalatának köszönhetően nagy gyakorlattal rendelkezik egy vállalkozás társadalmi szerepének és munkáltatói értékének meghatározásában.

„A Provident már két évtizede meghatározó szereplője a magyar gazdasági életnek, kiemelkedő CSR tevékenységgel, pénzügyi edukációval, önkéntes munkaórákkal és adománygyűjtésekkel járul hozzá a közösség jólétéhez, munkáltatóként pedig számos programot, képzést és konferenciát biztosít munkatársai számára. Ezen tevékenységek társadalmi hatásának bemutatása rendkívül izgalmas kihívást jelent számomra. Hiszek a hosszútávú, jelentős hatású programokban, amelyek megalapozzák a külső és belső kommunikációs stratégiát” – mondta el Pálfalvi Márta, a Provident Pénzügyi Zrt. vállalati kapcsolatok és kommunikációs igazgatója.

Pálfalvi Márta nemzetközi marketing kommunikációs végzettséggel rendelkezik. Korábban olyan nagynevű vállalatoknál és multinacionális cégeknél töltött be vezetői pozíciót, mint a Heineken Hungária, a Tesco és a Philip Morris.

Kommunikációs vezetőként részt vett a Four Seasons Hotel Gresham Palace nyitásában, a Providenthez pedig a Budapest Banktól érkezett.

 

A Provident Pénzügyi Zrt.-ről:

A Provident Pénzügyi Zrt. a londoni és varsói tőzsdén jegyzett International Personal Finance (IPF) nemzetközi pénzügyi vállalatcsoport égisze alatt működik, Magyarországon immár 20 éve meghatározó szereplője a személyi kölcsönök piacának. Az IPF tizenegy országban 2,4 millió ügyféllel rendelkezik, a magyar Provident 2300 munkavállalója révén 230.000 ügyfelet szolgál ki. A cég elsősorban a kisebb összegű, rövid futamidejű, heti törlesztésű kölcsöneiről ismert; ám a hagyományos, átutalással folyósított személyi hitel mellé a magyar piacon egyedülálló módon opcionális otthoni kiszolgálást is kínál ügyfeleinek. A Provident az elmúlt években összesen 9 alkalommal nyerte el a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjat, három alkalommal a Magyarország Legjobb Munkahelye címben részesült. A munkatársak a vállalat fennállása óta több mint 80.000 munkaórában segítettek önkéntesként oktatási, egészségügyi és szociális intézményeket szerte az országban.

2014-ben a Provident Pénzügyi Zrt. a Figyelő hetilappal közösen megalapította a Provident Társadalmi Hasznosság Díjat. Az elismerés azzal a céllal jött létre, hogy tevékenységükkel a társadalom egészére pozitív hatást gyakorló, más vállalkozások számára példát mutató cégeket ismerjen el.