Az ügyfélfiókba való belépéshez szüksége lesz a felhasználó nevére, jelszavára és a biztosítási szerződő fél születési dátumára. A felhasználó neve a biztosítotti nyilatkozaton lévő ügyfélszáma, a belépési jelszava pedig az Ön által megadott elérhetőségére a biztosítotti nyilatkozat aláírása után küldött jelszó. Amennyiben az már nem lenne érvényes, úgy az elfelejtett jelszó gomb megnyomásával tud új jelszót kérni.
Amennyiben az ügyfélfiókba való belépéssel kapcsolatban kérdése merülne fel, kérjük, hogy írjon a provident@provident.hu e-mailcímre vagy hívja a Provident ügyfélszolgálatát a 06 1 99 99 666-os telefonszámon.
Hitelfedezeti biztosítás
A Provident Pénzügyi Zrt. lehetőséget biztosít azon kölcsönnel rendelkező ügyfelei részére, akik megfelelnek a biztosítottakkal szemben támasztott követelményeknek, hogy a Provident és a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. között létrejött csoportos hitelfedezeti biztosításhoz biztosítottként csatlakozzanak. A csoportos biztosítás olyan kölcsönszerződés mellé igényelhető, melyhez az ügyfél az opcionális Otthoni Szolgáltatást igénybe vette. A biztosítási szolgáltatást a BNP Paribas Cardif Biztosító Zrt. nyújtja, míg a Provident Pénzügyi Zrt. 2022. október 4. napjától kezdődően kiegészítő biztosításközvetítőként jár el.