1.Hiteligényét az alábbi módokon juttathatja el társaságunk részére:
- Hívja Ügyfélszolgálatunkat a belföldi vezetékes számként hívható +36 1 99 99 609-es telefonszámon, munkanapokon illetve szombatonként 7:30-tól 20:00 óráig.
- Kölcsönigényét jelezheti online is a www.provident.hu vagy a www.providentonline.hu oldalon. Ehhez kattintson a Kölcsönigénylés vagy a Visszahívás kérése gombra és töltse ki az ott elérhető igénylőlapot. Munkatársunk az igénylés jelzését követően felhívja Önt a megadott telefonszámon és tájékoztatja Önt az alapfeltételekről, kölcsönfelvételi lehetőségekről.
- Elküldheti a HITEL szót és nevét SMS-ben, a 06-20-332-33-33-as számra, és visszahívjuk.
- Ha Ön már ismeri a Társaság által nyújtott szolgáltatást és az illetékes képviselőnket, akkor igényével fordulhat személyesen közvetlenül a képviselőnkhöz is.
2. A hiteligénylés jelzését követően munkatársunk részletesen tájékoztatja Önt a Provident által nyújtott kölcsönkonstrukciók és szolgáltatások jellemzőiről és egyeztetik az igénylés feltételeit.
A Provident munkatársa telefonos egyeztetés során részletesen tájékoztatja a kölcsön igénylésének alapfeltételeiről, jellemzőiről, valamint a Provident által nyújtott egyéb szolgáltatásokról.
A Provident kölcsön igénylésének alapfeltételei:
a) cselekvőképesség, 18 évet meghaladó életkor,
b) bejelentett magyarországi lakcím
c) igazolt, rendszeres jövedelem
d) érvényes azonosító okmány
e) saját vagy közös tulajdonú lakossági bankszámla (kivéve, ha az ügyfél
Otthoni Szolgáltatást vesz igénybe)
A hitelbírálat előkészítése előre egyeztetett időpontban a Provident kirendeltségén (ügyfélpontokban) történik (az időpont egyeztetésre a telefonos tájékoztatás során kerül sor). Amennyiben a kölcsön mellé külön díj ellenében az Otthoni Szolgáltatást is igénybe veszi, a hitelbírálat előkészítése és a szerződéskötés az Ön otthonában történik szintén előre egyeztetett időpontban.
A hitelbírálathoz az alábbi dokumentumokat szükséges bemutatnia:
a) személyazonosságot igazoló okmány
• érvényes személyi igazolvány vagy ideiglenes személyi igazolvány, vagy
• útlevél vagy
• kártya formátumú vezetői engedély
b) lakcímet igazoló okmány
• lakcímkártya,
• otthoni szolgáltatás igénybe vétele esetén, amennyiben a hiteligénylő tartózkodási helye nem azonos az állandó lakcímével és a lakcímkártyában a tartózkodási hely nem került feltüntetésre, úgy a tartózkodás alapjául szolgáló dokumentum (pl. bérleti szerződés).
c) jövedelmet igazoló dokumentum
• 12 hónapnál nem régebben kiállított munkáltatói igazolás,
• NAV által 12 hónapnál nem régebben papír alapon vagy elektronikus úton kiállított jövedelemigazolás,
• 12 hónapnál nem régebbi időszakra vonatkozó fizetési számlakivonat (ideértve az ügyfél számlavezetője, számlainformációs szolgáltatója által elektronikus úton megküldött kivonatot is)
• a magyar vagy valamely külföldi állam ellátást folyósító szerve által 12 hónapnál nem régebben papír alapon vagy elektronikus úton kiállított igazolás (pl. nyugdíjhatározat, GYES, GYED, családi pótlékról szóló határozat),
• a felsőoktatási intézmény 12 hónapnál nem régebben, papír alapon vagy elektronikus úton kiállított igazolása,
• bírósági határozat házastársi, élettársi tartásdíjról,
• üzletszerűen végzett járadékszolgáltatás nyújtására irányuló tevékenységet végző szervezet által kiállított nyilatkozat,
• termőföld öt évet elérő időtartamra való haszonbérbe adásából származó, a mezőgazdasági igazgatási szerv által hozott határozat, vagy e szerv záradékával ellátott szerződés vagy a földhivatal által érkeztetett bérleti szerződés és földhasználati lap.
d) saját vagy közös tulajdonú lakossági bankszámla (kivéve, ha az ügyfél az Otthoni Szolgáltatás igénybe veszi)
4. Szerződéskötés és folyósítás:
A kölcsön pozitív hitelbírálat esetén, a szerződéskötést követően, 10 munkanapon belül kerül átutalásra az Ön bankszámlájára. Amennyiben a kölcsön mellé külön díj ellenében az Otthoni Szolgáltatást is igénybe veszi, a kölcsön összege azonnal, a szerződéskötést követően készpénzben kerül átadásra.
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Fizetési moratórium
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Meghatalmazás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési késedelem
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK
Rólunk
Vállalatunkról
Küldetésünk
International Personal Finance
Etikai Kódex
Széchenyi 2020
Amire büszkék vagyunk
Ügyfeleink
Akcióink
Visszaélés bejelentési rendszer
Sajtószoba
Karrier
Provident LinkedIn
Kapcsolat
Legfrissebb hírek
Nyugdíjas Akadémia Dabason is
Jókenyér pályázat eredményhirdetés
Pozitívabban látják a következő fél év pénzügyeit a Provident ügyfelei
Kibővíti együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezet és a Provident
Jókenyér péksüteményekkel és Varró Dániel meséivel segíti a gyermekek felépülését a Provident
Múlik az inflációs sokk: több megtakarítás, kevesebb hitel a magyaroknál
Megnő a hitelfelvétel az iskolakezdés miatt
FIZETÉSI MORATÓRIUM
Alternatív fizetés