Fogyasztóvédelem

Tisztelt Ügyfelünk!

Társaságunk felelős szolgáltatóként kiemelt figyelmet fordít a fogyasztói érdekek és jogok védelmére, az általunk nyújtott szolgáltatások minőségére. Célunk, hogy ügyfeleink igényeit és lehetőségeit mérlegelve, a számukra a leginkább megfelelő, vállalható kötelezettségekkel járó konstrukciót, szolgáltatást kínáljuk. 

A felelős hitelezési környezet kialakítása ugyanakkor nem kizárólag Társaságunk feladata, ehhez az is szükséges, hogy a kölcsönigénylés előtt Ön is teljeskörűen átgondolja igényeit és lehetőségeit, amelyhez elengedhetetlen a széleskörű informálódás.
 
Javasoljuk, hogy kölcsönigényének jelzése, illetve a kölcsönszerződés megkötése előtt minden esetben alaposan tanulmányozza át az adott konstrukció jellemzőit, a kölcsönt terhelő kamatot és díjakat, az Általános Szerződési Feltételeket, a Kondíciós listát (a dokumentumok Társaságunk honlapján elérhetőek), illetve ha kérdése merülne fel, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat (belföldi vezetékes számként hívható +36 1 99 99 666-as telefonszámon), vagy kérdezze személyesen a kölcsönigény rögzítésekor eljáró munkatársunkat. 

A kölcsönfelvétellel kapcsolatos döntés meghozatalához az alábbi oldalak nyújtanak Önnek segítséget:

PÉNZÜGYI NAVIGÁTOR ALKALMAZÁSOK (mnb.hu) 

Az online alkalmazások, illetve kalkulátorok segítenek Önnek a különböző szolgáltatók termékeinek összehasonlításában, a tájékozódásban, ezáltal megkönnyítve az Ön számára a választást.

Magyar Nemzeti Bank (mnb.hu) - Hitel- és lízingtermék választó

Számítsa ki hitelét (mnb.hu) - Hitelkalkulátor

MNB - PÉNZÜGYI FOGYASZTÓVÉDELMI KÖZPONT 

MNB PÉNZÜGYI NAVIGÁTOR  
A Magyar Nemzeti Bank által készített füzetek tematizáltan nyújtanak segítséget az Ön számára a pénzügyi kérdések megválaszolásában.

MAGATARTÁSI KÓDEX 
A Provident Pénzügyi Zrt. az elsők között csatlakozott a lakosság részére hitelt nyújtó pénzügyi szervezetek ügyfelekkel szembeni tisztességes magatartásáról szóló Magatartási Kódexhez és az abban foglaltakat magára nézve kötelezően alkalmazza.

PANASZKEZELÉS

A PROVIDENT PÉNZÜGYI ZRT. ADÓSKEZELÉSI ELVEI
 
A jelen menüpontban tájékozódhat Társaságunk adóskezelési elveiről, hátralékkezelési folyamatunkról, a fennálló tartozás meg nem fizetésének következményeiről, valamint a hátralékos tartozás kiegyenlítésének elszámolás sorrendjére vonatkozó szabályokról.

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK - GYIK

ADATVÉDELEM
A Provident által történő adatkezelés vonatkozásában az Általános adatkezelési szabályzat és a Honlap használattal kapcsolatos adatkezelésről szóló összefoglaló nyújt tájékoztatást.

INFORMÁCIÓ BIZTONSÁG