2024. március 20., Budapest – A Provident Pénzügyi Zrt. 2024-ben tizedszerre is díjazott lett a „Kiváló Kiszolgálás verseny” nagyvállalati kategóriájában. Az oklevelet ünnepélyes körülmények között vehette át a pénzügyi szolgáltató. A vállalat először 2010-ben nyerte el ezt a rangos díjat.
Az idei évben a Provident Pénzügyi Zrt. ismételten részt vett a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban versenyen, és két kategóriában is ezüstérmet szerzett. A személyes ügyfélkiszolgálás és a Call Center kategóriában elért második helyezés tovább erősíti elhivatottságot és az ügyfélélmény terén nyújtott kiválóságot. Az elismeréseknek köszönhetően a következő egy évben a pénzügyi szolgáltató a "Kiváló Kiszolgálás" titulust és a Minősített Kiszolgálás címet is használhatják, amely további bizonyítéka az általa nyújtott kiemelkedő teljesítménynek.
„A Provident elkötelezett a pozitív ügyfélélmény kialakítása mellett, melyet a legkiválóbb szolgáltatás nyújtásával ér el. Folyamatosan mérjük és ellenőrizzük azokat a találkozási pontokat, ahol az ügyfeleinkkel interakcióba kerül vállalatunk. Az érdeklődéstől a kölcsön visszafizetéséig 75 ilyen pontot azonosítottunk be. Dedikált ügyfélélmény csapatunkkal azon dolgozunk, hogy ügyfeleink ezeknél a kapcsolódási pontoknál mindig pozitív élményben részesülhessenek. Folyamatos visszajelzéseik alapján pedig igyekszünk még jobbá válni és tovább fejleszteni szolgáltatásainkat. Büszkék vagyunk arra, hogy munkánk gyümölcseként idén tizedik alkalommal vehetjük át a Kiváló Kiszolgálás díjat” – fogalmazott Sulyok László, a Provident Pénzügyi Zrt. szenior kereskedelmi és ügyfélélmény vezetője.
Emellett a Provident 44 kollégája 100%-os teljesítményt nyújtott az értékelés során. Őket a „Ügyfélélmény Sztárjai” címmel tüntették ki, elismerve elhivatottságukat és szakértelmüket az ügyfélkiszolgálás terén.
A ClientFirst Consulting Kft. az általa meghirdetett verseny keretében a Kiváló Kiszolgálás verseny díjat objektív és egységes minősítési szempontrendszer alapján ítéli oda, figyelembe véve az ügyfelek véleményét és a modern ügyfélkiszolgálási elvárásokat. Az elismeréseket egy több hónapos felmérés-sorozat eredményeként adják át a kategóriájában a legjobbnak bizonyult szervezetnek. A különböző kategóriákban – többek között személyes, telefonos, elektronikus és új generációs digitális csatornákon történő ügyfélkiszolgálás terén elért eredmények alapján nyújtanak iránymutatást a vállalatoknak a jobb ügyfélkapcsolatok kialakításában, támogatva ezzel a stratégiai döntéseiket.Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Fizetési moratórium
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Meghatalmazás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési késedelem
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK
Rólunk
Vállalatunkról
Küldetésünk
International Personal Finance
Etikai Kódex
Széchenyi 2020
Amire büszkék vagyunk
Ügyfeleink
Akcióink
Visszaélés bejelentési rendszer
Sajtószoba
Karrier
Provident LinkedIn
Kapcsolat
Legfrissebb hírek
Nyugdíjas Akadémia Dabason is
Jókenyér pályázat eredményhirdetés
Pozitívabban látják a következő fél év pénzügyeit a Provident ügyfelei
Kibővíti együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezet és a Provident
Jókenyér péksüteményekkel és Varró Dániel meséivel segíti a gyermekek felépülését a Provident
Múlik az inflációs sokk: több megtakarítás, kevesebb hitel a magyaroknál
Megnő a hitelfelvétel az iskolakezdés miatt
FIZETÉSI MORATÓRIUM
Alternatív fizetés