Promóció időszaka: 2022. február 8. – 2022. március 21.
A promóció feltételei:
A promócióban a Provident Pénzügyi Zrt. (a továbbiakban: „Provident”) azon ügyfelei vehetnek részt, akik teljesítik az alábbi feltételeket:
Promóciós kedvezmény:
A Provident az ügyfél által teljesített befizetéssel megegyező összegű kedvezményt ad az érintett kölcsönszerződés alapján fennálló teljes visszafizetendő összegből, azzal a feltétellel, hogy a jóváírás maximum összege a promóció feltételeinek megfelelő kölcsönszerződés, valamint a mellé esetlegesen opcionálisan igényelt otthoni szolgáltatás nyújtására vonatkozó megbízási szerződés és/vagy előrelátó csomagra vonatkozó megállapodásban rögzített 10 (tíz) heti részletnek (heti törlesztésű kölcsön esetén) vagy 2 (két) havi részletnek (havi törlesztésű kölcsön esetén) megfelelő összeg. Az opcionális szolgáltatás(ok) időközbeni felmondása esetén a jóváírás maximum összege az aktuálisan fizetendő törlesztőrészlet alapul vételével kerül megállapításra.
A kedvezményre való jogosultság, a kedvezmény összegének megállapítására és elszámolására 2022. április 25. napjáig kerül sor.
Futamidőn belüli tartozás esetén: A Provident a kedvezményt a futamidő végén számolja el, azaz az ügyfél a kölcsönszerződésben és annak igénylése esetén az otthoni szolgáltatás nyújtására vonatkozó megbízási szerződésben, valamint előrelátó csomag igénylése esetén az arra vonatkozó megállapodásban rögzített teljes törlesztőrészletet köteles a szerződésben foglalt esedékességig megfizetni; a kedvezmény érvényesítésével a futamidő rövidül.
Futamidőn túli tartozás esetén: a kedvezmény érvényesítésével a fennálló tartozás csökken.
A kedvezmény elszámolása, amennyiben az elszámolás időpontjában a szerződés alapján már nem áll fenn tartozás: A promóció feltételeinek teljesülése esetén a Provident a kedvezményt utólagosan biztosítja olyan módon, hogy a promóciós kedvezménynek megfelelő összeget az ügyfél otthonában, készpénzben történő átadás (otthoni szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek esetében), vagy banki átutalás útján (otthoni szolgáltatást igénybe nem vevő ügyfelek esetében) visszafizeti a jogosult ügyfelek részére 2022. május 23. napjáig.
Egyéb feltételek:
Bármely kérdés, panasz vagy reklamáció esetén az alábbi elérhetőségeken keresheti a Providentet: telefonon a Provident Ügyfélszolgálatán (06-80-60-60-60) vagy írásban (Provident Pénzügyi Zrt. Ügyféltájékoztatási Csoport, 1082 Budapest, Futó u. 47-53.; e-mail: provident@provident.hu).
Társadalmi felelősségvállalás
Provident Társadalmi Hasznosság Díj ismertető
Elismeréseink
A Családi Kasszasikerek Program
Környezetvédelem
Fontos tudnivalók
Fizetési moratórium
Hitelfelvétellel kapcsolatban
Kölcsönfelvétel előtt
Szerződéses dokumentumok
Munkáltatói jövedelemigazolás
Meghatalmazás
Elszámolási és forintosítási információk
Panaszkezelési tájékoztató
Örökösöknek szóló tájékoztató
Fizetési nehézség és fizetési késedelem
Magatartási kódex
Tájékoztató a magáncsődről
GYIK
Rólunk
Vállalatunkról
Küldetésünk
International Personal Finance
Etikai Kódex
Széchenyi 2020
Amire büszkék vagyunk
Ügyfeleink
Akcióink
Visszaélés bejelentési rendszer
Sajtószoba
Karrier
Provident LinkedIn
Kapcsolat
Legfrissebb hírek
Nyugdíjas Akadémia Dabason is
Jókenyér pályázat eredményhirdetés
Pozitívabban látják a következő fél év pénzügyeit a Provident ügyfelei
Kibővíti együttműködését az Ökumenikus Segélyszervezet és a Provident
Jókenyér péksüteményekkel és Varró Dániel meséivel segíti a gyermekek felépülését a Provident
Múlik az inflációs sokk: több megtakarítás, kevesebb hitel a magyaroknál
Megnő a hitelfelvétel az iskolakezdés miatt
FIZETÉSI MORATÓRIUM
Alternatív fizetés